Söndag 31 Januari

Tjollahopp alla läsare som fortfarande finns kvar, trots min gryyyymt dåliga uppdatering!
Tänker att jag ska ta tag i det och börja skriva oftare, men helt ärligt så orkar jag inte. Har istället lite planer med Majja om att öppna blogg ;)! Men det får vi se hur vi lyckas med!

Jag har i alla fall haft en jättebra helg! I fredag så var jag med Majja. Vi började med att äta mat på frasses efter skolan, och fortsatter med att gå på ICA och handla in lite gott till kvällen. Eller ja, lite var vell helt fel ord. Med kvittot i handen slutade kalaset på 299 kr! Trots att det är kanske lite för mycket pengar för godsaker, så gick vi därifrån glada och skrattandes! Väl hemma staplade vi upp allt gott på bordet, hämtade täcken och kuddar och gosade ner oss i soffan till Lejonkungen 3! När filmen var slut fortsatte vi med disney filmer. Dessvärre somnade jag till och missade nästan 2 av 4 filmer, som var det enda vi hann med innan båda slocknat i soffan!
Steg upp kring 12(?) i lördags, Majja for ca 1 timme efter.

Jag började röja undan på rummet, och tog mig sedan ut på en prommis med vovven. Väl inne i värmen igen hoppade jag in i duschen och fortsatte sedan med att fixa mig. Kring 17 så kommer min favoritpojke genom ytterdörren, jag kunde inte känna mig mer glad!
Lagade mat och sen blev det en sväng till kiosken, och slutade upp med en mysig kväll framför tv-apparaten och såg Robinsson!

Vaknade tidigt nu på morgon med Josef vid min sida, som sedan stack iväg med 12 bussen. Och efter det har jag inte gjort mycket. Har suttit här och käkat upp min Ben & Jerry's och massa andra onyttigheter som jag inte lyckat få i mig tidigare i helgen.

Men snart ska jag dra mig upp till rummet och börja packa för att fara till pappa där jag ska vara i mer än 1,5 veckan nu medans mamma är i Thailand.
Och sen på ca 1 timme så ska jag iväg till stan på streetdance, och vette klåån hur det kommer gå med min kropp efter denna helg!!


Kommentarer
Postat av: Louice

haha jo det var endå länge sen jag gjorde det:D

men nu börjar jag om med ett nytt:]

kände då inget (A)

2010-01-31 @ 22:34:18
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/
Postat av: majja

YOU GOTTA ENJOY LIFE!

2010-02-01 @ 16:52:00
URL: http://staenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0