Första inlägget för 2010

Mitt första inlägg för 2010!
Firade nyår hemma hos Ludwig med Klara, Majja, Josef, Karro och Robin. Och vi började året med att missa 12 slaget! Men trots det kan jag säga att jag fick en fin start på året :)!
Dagen efter for jag och Josef hem till mig och packade, och senare hem till han på kvällen för att fara iväg till Ammarnäs dagen efter.

Så det är mycket därför det inte kommit någon uppdatering. Kom nämnligen hem för bara 1-2 timmar sen. Så nu är jag hemma hos pappa och ligger och myser med Doris-kissen.
Och i väntan på att få fara till mamma och hämta sånt som jag behöver, tänkte jag gå ner och utmana lillebror i WII!

Tog inga bilder på nyårs eller i Ammarnäs så jag bjussar på en bild från nyårs som Klara tog

Det vart någe fel skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0