Onsdag 10 februari

Halva veckan har gått, och jag kan inte säga annat än att det känns bra!
Idag har jag varit i skolan som vanligt, städat rummet, jobbat och nu har jag hamnat upp ensam hemma hos mamma.
Har även hunnit med att ta fel buss, men lyckligtvis så löste det sig ganska fort, så ingen big deal!

Har även prata endel med min lillebror Anton idag, om kärlek. Lillen berättade att han och en kompis skulle fråga chans på en och samma tjej, och hon sedan skulle välja vem hon ville ha. Och han berättade även att han varit kär i den här tjejen sen han såg henne första gången, alltså för 4 år sedan.
Självklart ifrågasatte jag vissa grejer, det svaret jag fick tillbaka var ``Jennifer, du förstår inte hur det är att vara i min ålder och ha kärleksproblem.´´
Fick även se lappen som sedan ska läggas i tjejens jacka så hon skulle se den när hon skulle hem, och därför inte kunna visa den för hela skolan, för det skulle vara jättepinsamt!

Han har alltså just fyllt 10 år och har jättestora kärleksproblem enligt han. Stackars liten...
Nästan lite för charmigt! ;)




Kommentarer
Postat av: elina

han är ju bara för söt........ ibland, haha <3

2010-02-11 @ 17:30:26
URL: http://abynsbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0