Torsdag 4 februari

Känner mig duktig eftersom att min uppdatering blivit bättre, men bra är den inte. Långt ifrån! ;)
Igår skrev jag inget, men jag hann som inte. Men jag var i skolan, jobbade, såg lite tv och gick sen och la mig.

Vaknade upp imorse och var helt inställd på att den här torsdagen skulle bli en plåga... Men faktiskt inte! Dagen började med att vi skulle skriva en uppsats. Fanns några ämnen vi välja på, och jag valde ``En oförglömlig dag´´. Hur slutresultatet blev vette klåån! Vi fick hålla på i 3 timmar. Men de flesta var klara före. Och efter det hade vi bara matte kvar. Men vi gullade med matteläraren och vi fick jobba hemma istället, så vi fick sluta.
Åkte med 13.05 bussen. Och jag har inte gjort ett piss sen jag kom hem. Sitter bara och väntar på att pappa ska komma hem så jag får käka tacos!


GE MIG SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0