Tisdag 2 februari

Inte riktigt min dag känner jag. Humöret är upp och ner, och det säger ganska mycket tror jag.
Var så grymt jobbigt att ta sig upp ur sängen nu på morgon och sätta sig på bussen, men jag gjorde det.
Hade 2 lektioner före lunch, matte och idrott. På idrotten var vi ute i det pissiga vädret och körde olika bollspel.
Trots att vi inte hade hela lektionen hann jag dra med mig snö, kyla,  lite mer förkylning och nackont efter att ha krockat ihop med Jonte!
Men jag kunde glädja mig åt att de satt igång bastun i omklädningsrummet, och att jag fick en lite bättre eftermiddag.

Efter lunchen hade vi mentorstid som inte började någe vidare för Majja som fick näsblod och fick fly fältet, och sen medieproduktion.
Och det var nog dagens höjdpunkt om jag ska vara ärlig! Vi blev en person mer i gruppen och det är nu jag, Majja och Klara som ska sätta ihop en affisch. Så vi har fixat kläder och gjort det mesta klart, så nu är vi redo att inta studion och fota. Och det ska vi försöka hinna med imorgon om allt går som vi vill! Slutade 15.20 och hade turen att hinna med 15.25 bussen hem, där jag träffade Cicci!

Så jag har varit hemma i några timmar nu och har egentligen inte gjort mycket nytta. Men jag har hunnit läsa lite ur min bok, och även pratat lite med mamma som befinner sig i Thailand!
MEN NU tänker jag gå ner och borsta tänderna, ringa Josef och sen sova och hoppas på en bättre dag imorgon!


Sometimes you just feel tired, you feel weak.
And when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0