Onsdag 17 Februari

Fick en gjädjande nyhet idag på matten! Ni vet dom där affischerna jag pratade om förr, med Michael Jackson tema? Det var ju som en lite tävling. Och de som vann skulle få ha med sin affisch i Norran och sen skulle några sättas upp inne i stan, och jag, Klara och Majja VI VANN!
Kanske inte är värdens största grej men det är endå någonting, och jag tycker det känns jättekul, för det är ju trots allt inte varje dag man får ha med något man gjort i tidningen! ;)

Så nu tycker jag att ni ska ta er en titt i norran på lördag och leta upp min, Klaras och Majjas affisch!


En utav dehär bilderna kommer det att vara, men jag är inte helt säker på vilken det var. Och jag har ingen bild på när vi lagt till text osv, så ni får duga er med det här!


Kommentarer
Postat av: Madde :)

Gud vad roligt :D

2010-02-18 @ 17:40:44
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Haha det ska jag göra ;)



HAHAH helt sjukt! (A)

2010-02-18 @ 22:03:40
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0