Måndag 15 februari

Blev inget skriver igår pågrund av att det var alla hjärtans dag. Min dag tillbringade jag ju som jag skrev tidigare, med Josef som har varit här sen i lördags till idag. 
Gårdagen började med att vi vaknade upp just efter 9 och jag var snäll och gjorde frukost på sängen till Josef, och sen fick han en chokladask, och jag fick geléhjärtan (A). Sen så badade vi och lite sånt.

Lite senare for vi iväg mot flygplatsen för att hämta mamma som varit borta i Thailand i över 2 veckor, och sen vidare till stan för att jag skulle dansa. Sen fick jag även utöka mitt skoförråd med 2 converse skor, ett par svarta och ett par röda :)

Sen idag så var det skolan och jag började 09.30 och slutade 12. Så sen jag kom hem så har jag hunnit vara och jobba som jag inte gjorde igår, och lite annat. Nu ligger jag i alla fall i sängen och ser på tv, och sen ska jag nog gå och lägga mig tror jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0