Lördag 13 februari

Igår blev det inget skrivet. Största delen av dagen spenderades på skolan, och det blev en längre dag pågrund av att jag, Klara och Majja jobbade över på Medieproduktionen som var sista lektionen, för att hinna klart med våra affischer. Så nu är allt klart och fixat, och nu är det bara att vänta och se vem som ''vinner'', och får ha sin affisch i Norran.
När jag kom hem så tog jag det mest bara lugnt och jag tillbringade kvällen i sängen med en godispåse och såg New moon.

Vaknade just efter 10 nu på morgon. Steg upp och käkade frukost, sen har jag städat och gjort mig klar.
Och nu sitter jag och väntar på att min älskling som är påväg hit och ska stanna till måndag. Så jag antar att jag inte kommer att skriva något imorgon.

Med det sagt så önskar jag er en bra alla hjärtans dag!♥



Kommentarer
Postat av: Louice

så lite så ;)

ha en bra alla hjärtans dag själv:)

2010-02-13 @ 14:29:59
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/
Postat av: Louice

jag vet :]

2010-02-14 @ 15:58:10
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0