15 månader♥

Har inte blivit någon uppdatering nu under helgen och anledning till det är att jag har varit borta hela helgen hos Josef. Men jag tar lite nu om vad som har hänt!

I fredags så var det bara att stiga upp tidigt för att fara till skolan. Extra jobbigt på fredagar eftersom det är enda dagen vi inte har sovmorgon. Dagen flöt på och jag och några andra tjejer i klassen gick och skakade lite rumpa i en av danssalarna på idrotten! Och efter lunch var det Medieproduktion då jag, Klara och Majja fick inta studion!
Vi gick igenom lite om ljuset och hur lite saker fungerade och sen var det bara att sätta igång och greja. Och den som stod framför kameran var jag iförd i Michael Jackson-utstyrsel! Resultatet kommer så småning om.
Efter det var dagen slut och jag tog bussen hem till Josef och sov där.

Lördagmorgon vaknade jag upp vid Josef, eller blev snarare uppväckt och fick ett ''fint'' morgonhumör!
Vi gjorde i alla fall inte så mycket på dagen. Vi gick ut en sväng i det härliga vädret och gick sedan hem och åt vaniljmunkar och drack varm choklad framför tvn.
Efter middagen drog vi iväg till stan för att se på bio, Snabba cash. Filmen var inte dålig, men inte bra, men den var lite för rörig för min smak.
När filmen slutade bar det av till Boliden igen och där blev vi bänkade framför tvn och såg bland annat Melodifestivalen, som blir sämre och sämre för varje år.

På söndag for jag med bussen klockan 14 till stan där mormor hämtade mig. Och hos hon stannade jag tills streetdancen började. Och jag måste bara säga att dansen nu är så himla rolig, lär mig nya grejer varje gång och det känns verkligen som att det går åt rätt håll! Och mycket för att vi har en ny lärare och allt har blivit svårare. Men enligt mig är det vara positivt!
Blev hämtade av pappa och sen skjutsade han mig så jag fick jobba, och sen senare blev det att se på tv och sen hoppa i säng.

Och idag är jag ledig som många andra! Och idag så ska jag städa lite här uppe på rummet, sen ta mig en prommis till Burträsk med vovven till Mamma och stanna där tills imorgon då det är skola.
Sämre blir det inte av att Josef kommer att håller mig sällskap. Inte nog med det så firar vi 15 månader idag!♥


Kommentarer
Postat av: Majja

tack jens mens!

och grattis till era 15 månader!!:D

2010-02-08 @ 11:33:47
URL: http://staenlund.blogg.se/
Postat av: elina

Grattis Jennifer! <3

2010-02-08 @ 17:25:23
URL: http://abynsbrudarna.blogg.se/
Postat av: jessica

Grattis :D!!

2010-02-09 @ 20:21:03
URL: http://jessicaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0