Torsdag 8 Oktober

Hallåhallå!
Kom hem från skolan för ett tag sen. Dagen har varit upp och ner kan jag ju säga. Klassfesten som skulle vara imorgon, blir inte av... Lite synd för jag såg framemot de.

Har streetdance lite senare ikväll, och hur det kommer att gå har jag ingen aning om. Sist körde vi en hel del locking och det resulterade i ett fett blåmärke på knäet som inte försvunnit än, och att knäet vart åt helvette och ville inte göra som jag ville!

Eftersom att det är den 8:de idag så betyder det att jag och Josef varit tillsammans i en till månad, och just nu hamnar vi på 11 månader!


11 MÅNADER♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0