Torsdag 22 oktober

Blev ingen uppdatering igår eftersom att Josef följde med mig hem efter skolan och stannade tills idag.
Min dag var ingen höjdare kan jag ju tala om, jag var TPL så in i fan. Märkte även senare att folk i min omgivning också kände likadant, tex Majjs bajjs och Kalrus bananus. Hade turen att det vände lite senare på kvällen.

Och idag om man nu bortser från att jag var trött som fan, så har vell dagen varit ganska okej. Slapp engelskan och delar av matten för att estetarna hade teater eller nått.
Ska i alla fall och dansa nu ikväll och sen ska jag vell gå och sova.

Orkar inte skriva mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0