Torsdag 15 oktober

Haha jag vet, min uppdatering är i botten XD!
Men jag har dels inte haft tid och jag har ibland inte orkat heller. Har inte hänt direkt jättemycket när jag inte skrivit. Jag haar vell hunnit med litegranna i alla fall jag har klippt mig, glömt mina idrottsskor på skolan, försovit mig så jag missade NK-provet, glömt mobilen med skåpnyckeln på bussen.

NK-provet gjorde jag idag, och det gick vell ganska hyfsat. Hann gå och köpa ett knäskydd så nu hoppas jag det går bättre att dansa ikväll!

Den här veckan är ju snart så gott som borta, och jag ser vekligen framemot en super helg som imorgon börjar med tjejkväll med tjejerna i klassen. Och kommer sedan fortsätta super!

Orkar inte skriva med just nu, skriver kanske imorgon :)!

Blogg.se dampar och jag kan inte ladda upp några bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0