Tisdag 6 Oktober

Hallåhallå!
Blev inget skriver igår för Josef följde mig hem efter skolan och då hade jag ingen lust att skriva.
Men gårdagen var toppen! Höjdpunkterna var nog medieproduktionen då jag gick omkring med monstermasken som jag har när vi spelar in filmen. Och sen när Ida överreagerade just efter skolan och började skrika på Josef i telefonen. Nog för att hon trodde det var Lisa men ;)!

Den här dagen har också varit helt okej, hade bad idag för första och enda gången för den här terminen. Och slutade kring 13.40 ;)!
Så jag är hemma nu och kommer vara det tills jag ska fara och jobba lite senare. Känner mig inte så jätte peppad just nu... Och förövrigt har jag faktiskt namnsdag idag :)!


Kommentarer
Postat av: Louice

grattis på namnsdagen :)!

2009-10-06 @ 19:25:42
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0