Make it happend

Hann inte skriva igår då jag kom hem, for till pappa direkt och hade tv-kväll.

Men jag kan inte säga mycket mer än att min helg har varit SÅ JÄVLA BRA! Nog visste jag att den skulle bli bra, men har endå överträffat alla förväntningar.
Helgen började med att vi tjejer i MP1 träffades på stan och gick och käkade på Dallas. När vi alla var mätta i magen for vi vidare till Coop för att köpa mer gott, och även hinna skrämma slag på halva Skellefteå. Eller ja, de som var på Coop just då ;)! Tog bussen till Amandas place och fortsatte med våran tjejkväll med att se Idol.
Men efter att inte ens halva Idol har gått, så får vi pojkbesök på våran tjejkväll. Och det var inte det lättaste att få iväg pöjkarna sen heller, men tillsist så for dom, och då började det riktiga tjejsnacket! Kvällen var verkligen super, och hoppas att det kommer att göras om :)!

Vaknade upp hos Eva på lördagsmorgon och gjorde mig klar och for till Amanda igen och träffade upp några av tjejerna där och sen begav vi oss till stan för att kolla på Railjam.
Var kul att titta, enda nackdelen var att jag höll på att frysa röven av mig, så jag stannade inte lika länge som det var tänkt.
Tog bussen till Josef, och stannade där över natten.

Nu är i alla fall helgen över och en ny vecka har börjat. Fick en bra början också :)!
Nu tänkte jag inte skriva så mycket mer, utan jag tänkte avsluta med lite bilder från i helgen :)!

  
  
 













 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0