Lördag 31 oktober ( mobilbloggar )

Hallåhallå! Jag skrev inget igår. Anledningen till det är att Josef följde med mig hem efter dansen i torsdags, och han här stannat tills idag. Nu sitter jag i alla fall i bilen på väg till stan för att träffa upp Majja i stan, och sen ska vi träffa upp några till tjejer från klassen. Ska vell säkert äta eller nått sånt, och sen ska vi dra oss hem till Amanda för att göra oss klara. Klassen kommer vell säkert att rulla in med tiden. Ska bli kul att träffas igen. Han faktiskt hunnit sakna klassen även fast det var ca 1 vecka sen jag träffade dom senast ;)! Är ju utklädnad också, så ska bli kul att se om det är många som klätt ut sig;)! Jag uppdaterar imorgon, och det kanske blir några bilder om jag orkar. :-) HA EN BRA KVÄLL!!

Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: att det är ;)



Ja alltså den blev bara jobbig att titta på till slut.. Så då ska jag alltså inte kolla in 2:an^^

2009-11-01 @ 15:03:08
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0