DÅLIG UPPDATERING, JAG VET!

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera nu ett tag. Men min vecka har inte varit den bästa hittills, det har hänt endel tråkigheter. Värst av allt vad att vi var tvungen att ta bort våran ena hund Sessan :'( Mycket därför det inte blivit något skrivet, och sen har jag inte haft tid heller...

Såg att mina besökarstatistik gått lite neråt, men jag hoppas att dom kommer tillbaka snart igen :)!
Ska strax iväg till stan och dansa, och sen direkt när jag kommer hem, ska jag slänga i en hårfärg för att få bort min snygga e-fyra som finns på min skalle!

Fick hem någe kul i brevlådan idag!

MP1, förmodligen världens bästa klass!



Sov gott Sessan :'(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0