Torsdag 5 november

Tjollahopp!
Endast en dag kvar nu innan helgen! Och det kommer bli en bra helg, det känner jag på mig :)!

Var i skolan idag som vanligt. Hade någon måbra-dag på förmiddagen, helt okej faktiskt. Men efter lunch blev det andra bullar så vart det vanliga lektioner. Men om jag fick något gjort är en annan femma!
Stannade kvar i stan efter skolan och fixade lite grejer och for sedan till famme och åt middag där innan dansen började.
Hann med att införskaffa nya skor när jag gick på stan också, så nu hoppas jag att jag slipper frysa.

Imorgon är det ju fredag vilket innebär att det är bästa dagen på hela veckan, har roliga lektioner hela dagen, och imorgon får vi sovmorgon också, pga av att läraren kommer att vara borta. Och dagen kommer att fortsätta bra även efter skolan, då Josef följer med hem och stannar förmodligen tills på måndag.
Så ni får inte vänta er så jättemycket uppdatering nu i helgen, men jag ska försöka. I alla fall på söndag, då jag och Josef firar 1 år tillsammans ♥

Jaja, nu ska jag snart försöka dra mig i säng innan jag somnar här i soffan!


Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: Då gör jag inte det ;)

2009-11-05 @ 22:35:53
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Louice

hehe jo alla är tillåtna ;)

2009-11-06 @ 08:34:35
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0