Torsdag 26 november

Har suttit och försökt ändra min design lite. Satte ihop en header på nån minut som jag kanske hade tänkt använda, men blev inte helt nöjd så jag låter det vara ett tag ;P!
Annars idag så har jag inte gjort mycket. Varit i skolan och så. Och där hände inget speciellt. Blev en hel del snack om dansdagen vi ska ha imorgon. Vet inte hur det kommer sluta eller hur det kommer att vara men jag hoppas på det bästa. Vi ska i alla fall dansa hela förmiddagen och sen är det bara Medieproduktion kvar och då kommer vi hinna klart med våran skräckis =D!
Sen efter skolan så ska jag fara till Josef om nu allt går som jag tänkt :)

Nu orkar jag inte skriva mer, HEJHOPP!


Saknar dig :(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0