Torsdag 19 November

Mina läsare hänger kvar trots min riktigt dåliga uppdatering! Kan inte påstå att jag har någon bra anledning till att jag inte skrivit, har bara inte haft någon lust helt enkelt. Men nu tänkte jag att jag var tvungen att ta mig i kragen och få ihop något.

Under tiden jag inte har skrivit så har jag hunnit små shoppa lite och utökat garderoben. Och även fått ett par nya dansskor, eftersom mina förra blev stulna på skolan.
Skorna kommer att användas redan ikväll när vi har scenrep inför dansuppvisningen på lördag!
Hade även en extra träning igår, och fick då lära in mig resten av dansen, så det känns lite bättre nu :)

Har gjort ett litet collage på det jag köpt, eller jag alla saker utom 1. Så här kommer det :

Sen köpte jag en svart mössa också men den hittade jag ingen bild på.

Aja nu har jag inte så mycket mer att skriva.
Eller jo! Vi var några från klassen idag som for på Bokia för att träffa Fredrik och Filip! Lägger upp någon bild då jag har fått tag i dom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0