Tisdag 10 november

Tjollahopp!
Blev inget skrivet igår. Men jag hade faktiskt ingen ork eller lust heller för den delen. Var på dåligt humör större delen av tiden jag var hemma, så hade jag satt mig och skrivit något hade det blivit ett emo-inlägg.
Jag var i alla fall i skolan. Och ja, finns inte så mycket mer att säga än att det var en helt vanlig måndag med MP1!

Och idag så slutade jag tidigt. Jag träffade upp mamma och fixade lite saker innan jag sedan fick springa till bussen för att inte missa den. Träffade Emelie från gamla klassen på bussen också så jag satt och pratade med hon hela vägen hem och även en bit påväg hem :)

Nu sitter jag i alla fall i hemma och väntar på att mamma ska komma hem och göra mat så att jag kan äta någongång och sedan fara iväg och jobba i tid.
Tänkte även passa på att tacka för alla fina ord jag fick efter jag och Josefs 1 års-dag!


Här är en bild på halsbanden gav jag till Josef i söndags på våran 1 års-dag♥


Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: Haha att han är :D:]



Aww vad gulligt halsband!;D

2009-11-10 @ 17:22:54
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: hehe np :D

2009-11-10 @ 19:09:11
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: elina

va gullit!! <3

2009-11-13 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0