Söndag 22 november

Jag skrev inget igår, dels för att jag inte hade tid, och sen hade jag Josef här också.
Han följde mig hem efter skolan som jag skrev i fredags. Men innan vi for hem i fredags så hann jag införskaffa lite små saker hårsnoddar och en leopardsjal.
Vi tog det mest bara lugnt, såg på Idol och mysade i soffan. 

Och igår då var det ju som sagt 21 November, vilket betydde dansuppvisning för min del. Gick faktiskt helt okej. Var påväg att göra bort mig det första jag gjorde, men det gick bra och jag känner mig inte missnöjd för det för en gångs skull!
Tänkte lägga in lite bilder från igår lite senare i ett annat inlägg.

Idag så ska jag inte göra mycket inte. Eller jag ska iväg och jobba lite, var inte så jätte taggad på det just nu men det måste göras!


Kommentarer
Postat av: adina

sv: nej jag har ingenaning,

vi har bara bilder på när vi dansar

men nån video vet jag inte om:]



btw. vars har du köpt sjalen? :D

2009-11-23 @ 19:19:42
URL: http://adinawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0