Sjuk

Blev ingen uppdatering igår. Men anledningen till det är att jag vart sjuk. Jag hade jätteont i halsen och frös så jag skakade och hackade tänder. Så jag gick och la mig kring klockan 18 och vilade och det slutade med att jag somnade. Vaknade upp just efter klockan 20, gick då och åt lite. Men blev inte uppe någe länge ca 20-30 minuter, sen gick jag och la mig och la mig igen.
Och i sängen blev jag kvar tills ca 12.30 idag. Så jag har inte varit i skolan idag. Och det innebär också att jag inte kommer att kunna fara på dansträningen idag, vilket suger bajs!! Det skulle vara extra lång träning ikväll pga av att det är dansuppvisning nästa lördag. Så det här var inte alls vad jag behövde.

Har blivit en hel del sömn, men det har lönat sig faktiskt! Men jag vet inte om det blir att fara till skolan imorgon det får jag se senare ikväll eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0