Måndag 2 november

Hallåhallå!
Blev ingen uppdatering igår, jag hade helt enkelt ingen ork eller lust för den delen heller.
Min dag spenderade jag till största delen sovades i sängen! Var riktigt trött efter i lördags.
Som jag skrev i lördags så var jag ju hos Amanda på kvällen. Var faktiskt en helt okej kväll! Endel från klassen och endel nya ansikten.

Sitter nu hemma hos pappa. Kom nästan nyss hit, och funderar på att gå och packa upp mina grejer och sen se på film med dom andra här i huset.
Har inte så mycket att skriva egentligen och jag har ingen bild att lägga in för den delen heller, ni får nöja er med det här!

HA DET BRA!


Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: Haha då får jag skippa den då ;)

2009-11-02 @ 19:36:04
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0