Lördag 28 november

Tjollahopp!
Gårdagen var helt okej, eller ja egentligen mer än okej! Dansen var inte så tråkig som jag trodde att den skulle vara! Foxtrot var kanske inte min och Josefs starkaste sida, och det är nu bevisat för alla som var med. Bugg var däremot faktiskt kul, och det gick bättre! Så kul så att jag, Majja och Klara började prata om att gå buggkurs (A)!
När förmiddagen var klar så var det bara MPR kvar, och vi var helt säkra på att vi skulle hinna klart med våran film. Tror ni att vi gjorde det ?, Inte fan gjorde vi det inte! Blir förmodligen klara nästa gång istället :)

Efter skolan så for jag ju som jag skrev till Josef och där blev det att mysa och se på Idol osv :)
Men nu är jag i varje fall hemma och ska snart baka lussebullar med mamma, och sen kommer kvällen fortsätta bra hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: majja

även om ni insåg att ni var dåliga tillsammans, så bytte ni ändå inte partners:P

haha och jag måste berätta en ful grej(vilket jag tycker) till dej sen på msn xD

2009-11-28 @ 18:44:45
URL: http://staenlund.blogg.se/
Postat av: adina

sv: jag kom på att dom hade glömt systemkameran så det blev inga bilder:]

men åhh, jag skulle vilja se nån video på när vi dansar:]..



btw. förlåt för sent svar.

2009-11-29 @ 19:04:31
URL: http://adinawiklund.blogg.se/
Postat av: ame

du är riktigt dålig på uppdatera, skärpning jennifer;)

2009-12-04 @ 17:19:02
URL: http://hejameli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0