Fredagsmys!

Nu är den här skolveckan klar, och det är 1 vecka närmare till jul!
Har varit en ganska bra vecka om man bortser från att jag blev sjuk mitt i allt ihop. Men jag drog mig till skolan idag även fast kroppen kanske hade behövt vara hemma idag också. Trots det var det nog ett ganska smart val.

Morgonen började med engelska och jag fick även veta hur jag låg till i svenska och engelska, och jag känner mig faktiskt rätt nöjd med det jag har fått höra nu :)
Dagen fortsatte bra med MDK, idrott ( där jag inte var med pga av att jag varit sjuk ) och sist slutatades dagen med dagens höjdpunkt: Medieproduktionen! Och jag kan med glädje säga att det här var förmodligen den sista gången jag hade min ''fina'' mask, och vi är snart klara med filmen :D!

Och nu efter att jag kommit hem har jag bara tagit det lugnt egentligen. Men har även prata med min morbror, och det har nu blivit bestämmt att jag kommer att börja jobba 2 gånger i veckan ist för 1. Så nu kanske mina löner blir mer att hurra för, kaaatchiiiing!
Tog mig en titt på klockan nyss och såg att det är bara några få minuter kvar tills Idol börjar så jag hinner inte skriva mer nu. Ska försöka skriva imorgon innan jag far till Josef♥


Kommentarer
Postat av: Lowa

SV: jag vet inget datum än, men jag skulle tro kanske nån gång på sista veckan :)

2009-11-18 @ 08:13:05
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0