Torsdag 14 Maj

Hejhopp :)!
Jag tänkte tvärt skriva ett inlägg nu innan jag ska gå upp och lägga mig.

Idag har jag i alla fall vart på Streetdance träning, de var riktigt kul faktist om man bort ser alla mina fel jag gjorde ;)! Men vi har kommit en bit på dansen, och mycket skratt blev de :)!
Hann i varje fall gå på stan en stund innan jag gick och dansade. Köpte en ny foundation och sen la jag av ett par jeansleggins till i morgon :)

Annars har jag inte gjort så mycket annat idag än vart i skolan och sånt. Och nu känner jag verkligen satt jag börjar bli så jäkla less på skolan! Jag vill bara ha sommarlov! Ajaa, får se fram emot en bra nästa vecka :)!

Om jag har tur så kommer jag hinna skriva nått i morgon men jag är inte säker, för efter skolan ska jag, Majja och Oskar stanna och repa inför morgon dagen :) Vi ska spela på ug då för alla 6:orna för att dom ska få börja vara där snart och sånt ;P
Ska bli kul, får bara hoppas att allt går som planerat :)!

Nej  nu ska jag upp och lägga mig och sova, så att jag orkar upp i morgon :)!

Ha det bra :)!♥



2Missed 2Found, nu ska vi kicka rumpa!

Kommentarer
Postat av: e

Haha härligt=)

Det är inte få som har tagit det erbjudandet....

Vi ska bo på något vingagymnasiet tror jag det hette=)

2009-05-14 @ 23:13:02
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/
Postat av: Hilda

La ni på många steg på dansen?

2009-05-16 @ 18:03:39
URL: http://hildaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0