Tisdag 19 Maj

Hejhopp :)!
Jag tänkte bara snabbt skriva ett inlägg innan jag ska fortsätta med mitt engelska arbete som ska vara klart till i morgon. Och jag har en hel del kvar, eftersom att de inte blev gjort nått igår som jag skrev, utan i stället så fir jag och mamma och hyrde en film och fastnade i soffan med saft och en glass i handen!
Filmen vi såg hette Fireflies in the garden, och den var faktist riktigt bra :)

Annars så har jag vell inte så mycket mer att skriva, mer än att vi hade Avslutningsfoto tidigare idag ( Kolla föregående inlägg ) Och sen att i morgon så bär det av till Göteborg med klassen :D! Det kommer bli super kul :)!
Jag ska försöka skriva ett inlägg i morgon innnan vi far i väg :)!

Nej nu måste jag fortsätta med mitt engelska arbete om Syd afrika så att jag blir klar nån gång!

Ha det bra :)!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0