Söndag 31 Maj

Hejhej :)!
Igår hann jag inte skriva nått för att jag hade fullt upp hela dagen. Hade 2 dans föreställningar, klockan 14 och 18. Och direkt efter den sista for jag till Julia :)
Föreställningarna/Uppvisningarna gick faktist bra :) Jag gjorde inte bort mig eller nått sånt så, jag var faktist för en gångs skull inte ens nervös. Eller jo lite, men de gick över när man kom upp så scenen :) Bilder och film kommer till veckan :)
Sen for jag till Julia också och var med hon, Jessica, Majja och Louice :) Vi gjorde vell inget speciellt, men kul hade vi :)
Tog inga bilder så kan inte lägga ut nått.

Kom hem från Julia just efter 12, och då for jag och jobbade direkt. Blev en lång städning idag, 4 timmar tog den. Jobbigt, men jag får ju pengar för de ;)!

Nu tänkte jag i varje fall gå och lägga mig så att jag orkar upp i morgon. För övrigt ska jag och klippa mig i morgon också har inte riktigt bestämmt mig hur än, men de lutar mot att klippa lugg och spara ut håret igen :)

Hejhopp!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0