Söndag 17 Maj

Hejhopp!
Jag kunnde inte skriva nått igår, eftersom att jag hade sovit hos mormor, och sen for jag till Josef.
Men i alla fulla fall så var jag hos Josef till idag, och sen var de egentligen tänkt att vi skulle ha repning ikväll som var behövligt, men inte blev de så inte, Majja kunde inte komma, och Oskar måste ha glömmt bort de.
Vi får försöka ta igen de i morgon istället, annars vet jag inte hur de kommer sluta på onsdag. Nog för att jag inte kommer att klara sången i vilket fall som helst, för jag har börjat bli mer förkyld och har ont i halsen, så värsta fall kommer jag inte kunna vara med och sjunga, utan bara spela.
Aja nog om de!

Jag tänkte stax gå och lägga mig för att orka upp i morgon och för att försöka få bort den  här nedrans förkylningen innan den blir värre och sabbar allt!
 
Ha det bra!♥

Kommentarer
Postat av: Louice

nu ska det bli bättre :)!

2009-05-18 @ 16:52:55
URL: http://www.louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0