Onsdag 20 Maj

Hejhallå :)!
Onsdag idag, och jag hade inte en enda vanlig lektion idag, utan vi tränade och förberedde allt inför korridor konserten :)
De blev inte att köra någon låt med bandet som de var tänkt, jag har blivit jätte förkyld och är hes som en..ja jag vet inte vad!
Och jag vet inte hur många som har påpekat de heller ;)!
Men jag spelade i alla fall en låt med Majja och Louice, och Erica sjöng till. Vi spelade Fields of gold, Erica var jätte duktig!, Men jag spelade som vanligt fel ;)!
 
På ett tag så tänkte jag gå upp och packa klart allt inför resan till Göteborg med klassen I KVÄLL :D!, Sen ska jag käka lite mat och sen åker jag med Louice till tåget. Har redan laddat upp med lite gott till den ca 14 timmars långa resan!

Jag kommer i alla fall hem på söndag morgon någon gång, och då har jag dans senare på dagen.
Jag skriver så fort jag får tillfälle :)!

Ha det super!♥


GÖTEBORG SE UPP FÖR HÄR KOMMER VI !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0