Måndag 18 Maj

Hallåhallå :)!
Ny dag och ny vecka! Och nu börjar verkligen dra ihop sig tills vi slutar skolan, och inte minst till Göteborg! Vi far ju redan på Onsdag kväll, och jag håller på att längta ihjäl mig! De ska bli super kul, men endå lite trist för att de är ju inte så länge kvar tills klassen splittras :/ Ojoj vill nästan inte ens tänka på hur mycket jag kommer att grina när vi slutar!

I alla fulla fall så har jag för ett tag sen suttit och ätit god middag med mamma, och snart tänkte jag gå upp och slänga mig i sängen med en kopp honungsvatten, halstabletter och mina engelska grejer!
Jag kommer att få dricka en trå i mig en hel del grejer för att få bort den här förkylningen. För jag vill verkligen inte ligga sjuk i Göteborg och sen inte kunna sjunga på Korridorkonserten.

Måste även börja plocka fram alla grejerna jag ska ha med mig till skolan i morgon som ska vara med, eller användas till Avslutningsfotot :)!

Nej nu måste jag gå och göra de jag ska så att jag får gå och lägga mig nån gång!

Hejhopp!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0