Fredag 29 Maj

Tjollahopp :)!
Såg nyss när jag loggade in att inlägget jag skrev igår hade jag gjömt publicera, hade tydlingen bara sparat de i utkastet ;P

Har i alla fall vart i skolan idag, och de känns så himla skönt att dagen är över! Nu har jag gjort bort nästan alla jobb, har bara kvar att göra en planch till Egypten jobbet, men de går fort. Den mutliga delen gjorde jag bort idag, och de känndes bra att få göra bort den :)!
Och snart sätts ju betygen också, vissa av lärarna sätter dom i helgen och andra har redan satt dom. Hoppas bara på höjning i ett par ämnen, så jag uppnår de jag har som mål ;)!
Nog om skolan!

Annars har jag hunnit göra om Johannas design, och håller på med att göra Carithas, sen är det Louices som väntar :)
Tänker även försöka ta mig i kragen och göra om mig egen också! Men jag skulle vilja lära mig lite med komplicerade grejer om man säger så ;P Så om nån har nått tips är vore de kul att höra :)!

I kväll så ska jag i alla fall i väg till stan för att ha genrep till dansuppvisningen till i morgon :) Hoppas bara allt går som jag vill! Nej nu ska jag gå och börja göra mig klar !

Hejhopp!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0