Fredag 15 Maj

Tjollahopp :)!
Just nu känner jag mig på faktist ganska bra humör :D!
Jag kom hem från Ug för ca 1 timme sen efter att ha spelat.
Och för en gångs skull känns det som att jag kunde gå därifrån på huvet högt och humöret på topp!
Nog för att vi var utan bassist, men vi klarade de endå! Och sticket som vi haft problem med, de satt som en fläskläpp!
Om man bortser från mina halv sura toner pga förkylning, och sen dom gångerna jag inte lyckades få sången i micken, så tycker jag faktist att de gick bra, och folk gillade de vi gjorde! Och jag är hyfsat nöjd, klart man kan bättra på allt, men de går verkligen åt rätt håll :)!
Nu är det koridor konserten på onsdag som gäller för våran del :)!
Här kommer lite bilder från idag , och jag funderar på att KANSKE  lägga in en inspelning också, har inte riktigt bestämmt mig om den saken än ;)
   
 

Nu tänkte jag strax gå och lägga mig eftersom att jag ska upp i natt kring 2 igen och åka med mormor till stan och sova där, och sen far jag till Josef i morgon :)

Hejhopp!♥

Kommentarer
Postat av: Majja

VI ÄR BÄST(A)...

2009-05-16 @ 17:04:23
URL: http://majjjjjja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0