Torsdag 25 Juni

Rubriken känndes inte sådär jätte kul att skriva, 1 veckan sen jag uppdaterade sist...oops....
Anledningen till det är vell att till en början så hade jag inte tid, men sen i början av veckan så har jag helt enkelt inte orkat. Istället så har jag legat ute och stekt i värmen :)! Så lite färg har jag i alla fall fått.

Nu sitter jag i alla fall hos pappa, men jag ska snart dra mig iväg till mamma igen. Har bara varit här och hjälpt pappa att packa husvagnen lite, och ätit middag.
Annars idag har jag varit lite med Louice och sånt, och packat lite till i morgon. Ska i väg till Piteå i morgon. En av mina småsyskon ska spela på Piteå Summergames, så jag kommer att vara där hela helgen.
Kommer vell kanske inte bli så mycket att se på fotboll för min del kan jag ju säga, jag hatar fotboll.. Istället ska jag gå lite på stan och sånt, får se vad jag hittar på. Josef ska med också, så det kommer vell göra att den här helgen inte blir till någon riktigt plåga ;)! Kan vara kul ibland att bo i husvagn och så, men ja... Det kanske inte riktigt är min grej kan man vell säga ;)!

Jaja jag har en hel del bilder som jag kan lägga ut från i helgen och sånt som jag har fotat på dagarna, men de finns bara 2 problem till att jag inte kommer att göra de, i alla fall inte just nu. 1, jag är uppe i Åbyn och bilderna är på datorn i Burträsk, och 2, jag har ingen ork eller lust just nu ;)
Men om ni vill se bilder från i helgen så kan ni gå in på min bilddagbok. Klicka här för att komma till min sida.

Som jag sa tidigare är jag uppe i Åbyn och kan inte lägga in nåra bilder, så istället får en film på mig och min gamla klass när vi gör våran klassdans ;) Borde ha lagt in filmen tidigare, men jag har glömt bort den ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0