Torsdag 11 Juni

Tjollahopp!
Känner mig inte alls på humör just nu, och det har varit upp och ner hela dagen, jag har gått och gruvat mig för skolavslutningen som är i morgon.
Under dagen så har jag och Louice även tränat med André på låten som jag,hon och Majja ska sjunga i morgon. Hur de går har jag INGEN aning om, hoppas på det bästa! Är bara mest rädd att jag kommer att börja grina eftersom att låten sjunger vi sjunger är till klassen.
Även om jag klarar att inte börja grina under sången, kommer jag att börja grina en hel del sen... Men förhoppningsvis blir jag nog inte ensam om de.
Ska bli så himla tråkigt att behöva lämna klassen! Jag vill inte göra de, inte än i varje fall...Kommer sakna alla.

Ikväll så ska jag i varje fall iväg till Jessica och pynta traktorn och vagnen till i morgon. Sen ska jag nog vara med Louice, som ska sova antingen här eller så sover vi hos henne.
Så jag kommer förmodligen inte kunna skriva något mer förens efter skolavslutningen i morgon.

Hoppas alla får en bra dag!♥


Cuz then goodbyes are round the corner
And then goodbyes don´t last one day
So I´m scared the time is running out
And I´ll see you fade away

There are goodbyes that no one cares about
And others so hard to face
So I´m trying to sing this song to you
Cause it´s time for me to say
I love you

Kommentarer
Postat av: Majja

Jennifer, du och jag kan gråta tillsammans!<3

2009-06-11 @ 17:05:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0