Tisdag 9 Juni

Hejhallå!
Tisdag idag, men jag har som fått för mig att det är torsdag.
Den här dagen har vell varit lite upp och ner om man säger så. Bättre än gårdagen som till mesta dels bestod av håltimmar hela dagen, började 08.40 (fast kom lite sen. Försovde mig -.-) och gick till 13.50. Och på den tiden så hade vi ca 1 timmes lektionstid sammanlagt. Lite smått ovärd dag.

Hade kanske inte direkt förväntat mig så mycket av den här dagen heller, eftersom att hela dagen bestod av min ``favorit´´ sport, såklart fotboll -.-
Nog för att jag inte var med och spelade, utan jag fick stå och fota hela tiden istället under matcherna då klassen spelade. Och resten av tiden vart de rast som gällde, längsta blev ca 3 timmar.
Fotbollen för klassens började bra, men slutade inte fullt lika bra! Vann dom 3 första matcherna och förlora den sista.


Nu hoppas jag på att veckan blir bättre! Morgon dagen kommer bestå av massa sång och träning inför skolavslutningen på fredag, och även städning av skåp och liknande!

Och ikväll kommer jag måste dra mig bort till jobbet, och göra de jag ska.
Sen funderar jag på en tidig kväll, eftersom jag knappt fick mig upp ur sängen nu på morgon, och jag försov mig igår.
Men om jag känner jag mig själv rätt, kommer de inte att ske på långa vägar. Så vi ser hur de blir med den saken!
Och sen tänkte jag även försöka att fortsätta lära mig Bella's lullaby på piano, men förmodligen kommer jag att ge upp när jag kommer till den krångligare delen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0