Tisdag 30 Juni

Hallåhallå :)!
Tisdag idag, och ännu en gång så har det varit en bra dag med bra väder!
Idag har jag gått på marknaden med Majja. Marknaden var vell helt okej, lite nytt av sånt som inte funnits förut, och sen har dom plockat bort endel också. Var kanske på tiden för lite förnyelse!
Vart var de också, och då menar jag varmt, så lite färg har jag fått! Dessvärre inte så som jag ville ha de, utan jag har fått märken efter att haft linnet på mig, så jag är sådär lagomt snygg på ryggen just nu -.-
Annars så har jag jobbat idag också nu på kvällen. Gick fort idag 1,5 timmar bara :) Så nu har jag bara nästa vecka kvar sen så får jag ``semester´´.

I morgon så ska jag dra iväg till stan med Majja och gå på Stadsfesten :). Sen får jag vell se vad jag hittar på ;)!
Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från Piteå och lite från Långnäset :)!


  
   
  
   
  

Och sen tänkte jag avsluta med den här bilden!

Första gången jag höll i en fisk, och jag hade fångat den med en håv alldelens själv till och med! =D

Kommentarer
Postat av: josefine

haha söt bild den där sista:-D

ofta du aldrig har hållt i en fisk förr, haha?:-D



sv: okej härligt:)

haha jo, men det är lugnt nu,

nu är jag ba brun;-D



ska du nå på stadsfesten då?=)

2009-07-01 @ 17:47:04
URL: http://jossanli.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag beundrar dig så mycket, hur kan man vara så modig att man törs hålla en fisk??? hahaha :) nu ska du bara rensa den också:)<3

2009-07-09 @ 13:37:36
URL: http://eliiinasliv.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0