Onsdag 10 Juni

Hallåhallå :)!
Halva veckan har gått, och nu är de bara en skoldag kvar innan skolavsluningen!
Hann med årets första dopp idag med Julia efter idrotten på morgon :D! Det var lite små kallt från början, men inte så farligt som jag trodde att de skulle vara ;)!
Men till mesta del bestod dagen av sång och träning i kyrkan. Sången till låten som jag, Majja och Louice ska sjunga, gick åt pipsvängen! Hoppas de går bättre i morgon!

I morgon är de ju som sagt sista skoldagen innan sommarlovet, men även sista dagen på gundskolan och sista dagen på Björnåkers. Tråkigt, tråkigt !
Och bättre kommer de inte bli av att vi ska ha friluftsdag och springa omkring i Burträsk på massa olika stationer som vi gör varje år. Och varje år så har vi alltid lika otur med vädret, det regnar alltid, och tydligen ska de regna i morgon också.

Jaja! Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, finns inte så mycket att göra. De jag till stor del har gjort den här veckan är att jag har gått och längtat efter att få gå och lägga mig, och vänta på att de ska bli skolavslutning.
Kanske lägger mig och vilar ett tag innan jag ens försöker hitta på något att göra ;)

I morgon far jag i alla fall i väg till stan efter skolan, ska möta upp mamma och sen kolla på lite systemkameror :D!

Mer om de i morgon  :)!



Bild från förra skolavslutningen


Kommentarer
Postat av: Majja

om du ska ha dej en systemkamera så kanske du ska lära dej att stava dej till det haha;)(A)

2009-06-10 @ 19:31:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0