Måndag 29 Juni

Hejhopp!
Det blev inte som jag hade tänkt mig idag. Jag hade tänkt lägga in endel bilder från i helgen och även bilder från idag som tagits på långnäset, men det tog längre tid än vad jag trodde de skulle göra att fixa alla bilderna, så jag satsar på att hinna klart i morgon :)!
Och i morgon är det Burträskmarknaden här, så jag ska dit med Majja en sväng :)!

Ni får nöja er med den här bilden så länge :)!

Bild på jag och höjdrädda Majja som är tagen på Långnäset idag

Just ja ! Höll på att glömma att jag har kollat den slutliga intagningen till gymnasiet idag. Så här såg den ut:


Så nu är det klart, jag har självklart tackat ja!
Och det har Majja också, så nu får jag tre år till med världens bästa Majja!


Kommentarer
Postat av: Louice

grattis ;D

2009-06-30 @ 18:08:03
URL: http://louicekarlsson.devote.se
Postat av: Louice

så lite så och tacK ;D

2009-06-30 @ 22:19:36
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0