Måndag 15 Juni

Hejhopp!
Nu tänkte jag dra igång med mitt inlägg som förmodligen kommer bli rätt så långt ;)!
Tänkte i alla fall börja med att dra allt från och med torsdag.

Torsdag: Var hos Jessica i ca en timme och pyntade skrindan och traktorn och lite sånt, och sen for jag och Louice hem till henne och hämtade alla hennes grejer och gick sen hem till mig. Vi började med att börja på de som skulle bli tårtan till efter skolavslutningen, men endast botten blev gjord.
När vi var klara med den så började vi att testa lite frisyrer, och de tog ett bra tag, nästan 2,5 timmar tror jag.
Slutade i varje fall med att båda skulle ha lockigt hår. Väl klar med håret så fikade vi , och sen gick vi och la oss!

Fredag: Vaknade av att väckarklockan ringde klockan 06.00. Vi steg upp och fikade frukost och sen väntade duschen.
Vi steg upp tidigt för att tanken var att vi skulle vara klara före klockan 9, så att vi kunde hjälpa till med det sista på vagnen.
Men de gick inte alls som vi hade tänkt!, Halv 10 var vi på skolan, vi skyller allt på att de tog sån tid att fixa håret!

Vi hann i alla fall i tid tills vi började vandra i väg med tåget mot kyrkan, med våran klass längst fram med svenska flaggan!
Klockan 10 satt de hela igång med klockringning. Efter ett tag var de dags med den första sången med kören, det flöt på bra.
Men då det var dags för mig, Majja och Louice och köra vårat solo, då var de nära att ta till tårarna kan jag säga! Så dom första tonerna vart en aning bajs! Men de vart helt okej till slut!

Efter cirka en timme var allt klart och vi tågade ut ur krykan! Och jag och Ida längst fram, INTE ILLA ;)!
Blev lite fotografering utanför kyrkan och ta emot blommor och sånt. Sen bar de iväg med traktorn =D! Fy fanken så kuligt de var ;)!
Efter traktor åket så gick jag hem och det var tid för fika och gå igenom betygen, som gärna kunde ha fått vara en aningens bättre ;)!
Fick i alla fall lite pengar och sånt eftersom jag gick ut grundskolan. Pappa skulle iväg till stan och köpa en ny datorn och tvättmaskin, så jag följde med han. Gick in tom hänt, kom ut med en systemkamera=D=D Ojoj som jag har längtat och nu har jag en egen! WIIHOO!

Lite senare på dagen var jag med Louice, vi gick och käkade lite mjukglass. Sen gick vi hem till hon och hämtade lite kläder, och sen hem till mig för att fara iväg till Ljusvattnet på middag med alla 9:or.
Och jag säger bara VILKEN KVÄLL=D! Fy fan va kul jag hade! Liquid Echoes var och spelade, och jag och Majja poppade som aldrig förr! De var en kanon kväll, och en bra avslutning med klassen!
Kvällen avslutades med en kramring med klassen. Jag lyckades hålla tårarna inne ett bra tag, men då jag såg att Erica, Ida och Lisa grinade, då kunde jag inte hålla mig längre, jag började tok grina. Och de slutade inte förens jag gick och la mig.

Lördag:  Steg upp i tid och gjorde mig klar och sånt. Sen for jag iväg till Boliden för att fara vara med Josef.
Gick en sväng på markanden och lite sånt, marknaden var vell ingen höjdare ;)!

Söndag:
Vaknade vid 11 nån gång ungefär, och vädret var piss-dåligt, så de fanns inte så mycket att hitta på den här dagen heller ;)!
Mamma kom i varje fall och hämtade mig just efter 16.00. Och Jag hann nästan bara in i huset innan jag skulle iväg igen.
Men den här gången skulle jag iväg till pappa för att städa och ställa i ordning på mitt rum som ÄNTLIGEN har bliddit klart =D! När de var klart for jag hem till mamma igen och la mig och sov, eller ja sov och sov, gick vell inge vidare eftersom jag mådde dåligt halva natten.

Aja nu mår jag i varje fall bra, och jag tänkte nu försöka på att ta itu med alla bilderna jag har från skolavslutningen och liknande, så jag kommer inte lägga in något nu, utan de kommer kanske en bildbomb sen ;)!

Hoppas alla fått en bra start på sommarlovet!♥


Nu är en min!

Kommentarer
Postat av: Caritha

Sv: Tack , har bara inte så lätt att prata med andra.

Ändå så är du en av dom som är lättast att prata med.Känns skönt att du finns där i fall det är något.

2009-06-15 @ 20:22:59
URL: http://klaantiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0