Tisdag 21 Juli

Hejhopp :)!
Idag har det inte hänt mycket. Har bara varit hemma och haft tråkigt. Ute har det inte heller gått att vara, vädret är piss dåligt. Och jag är fortfarande förkyld.
Sitter och funderar lite över pdol som jag och Majja skulle fara på på fredag, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra än.
Men jag kan inte säga annat än att det vore inte helt fel att se Dead by April ;)!

Men nu var inte tanken att jag ska sitta ch babbla på och trötta ut er, utan jag tänkte slänga in en del bilder från i helgen :)!

Fredag
   

  

Lördag
  
  

Och Maggio får avsluta det här inlägget!



 


Kommentarer
Postat av: Majja

HAHA bilden på louice är så jäkla skön!:]

2009-07-22 @ 15:37:59
Postat av: Johanna

sv:jag vet inte riktigt men snart i alla fall;)

ni får komma nån dag i helgen och kolla på dom sa mamma:P

2009-07-22 @ 18:12:49
URL: http://jjohannasu.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv:okej men ni får höra av er då:)?

2009-07-22 @ 21:44:03
URL: http://jjohannasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0