Släcktträff

Hallåhallå :)!
Jag har just slängt i mig lite frukost och ska snart gå och göra mig klar, och packa det sista som jag behöver ha med mig till släcktträffen.
Sen på kanske 1 timme eller så så blir vi hämtade här hemma och sen bär det av mot Skellefteå för att hämta upp resten av folket som ska med, sen vidare mot Arjeplog.
Har ingen aning om hur länge jag kommer att sitta i bilen, men det blir vell ett tag antar jag. Var vell inte sådär jätte sugen på att sätta mig i en bil nu när solen för en gångs skull visar sig!

Jag hinner inte skriva så mycket mer, utan jag ska gå och göra mig klar och sånt.

Ha en bra dag :)!


Kommentarer
Postat av: johanna

vad fin bild

2009-07-14 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0