Onsdag 1 Juli

Hallåhallå :)!
Jag tänkte bara skriva ett snabbt och kort inlägg.
Som jag skrev igår så var jag med Majja på stadsfesten idag. Åkte lite karuseller och sånt, riktigt kuligt var det :)
Blev inte att vara där så jätte länge.
Vi gick en sväng på marknaden också, och även en sväng förbi Louice som jobbade på Burträsk svängen.

I morgon så ska jag på marknaden igen med Majja, och kanske på Burträsk svängen, men det är inte helt klart än ;)
Nej nu ska jag fortsätta att se Armageddon, lika bra varje gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha okej;-D

2009-07-02 @ 10:54:03
Postat av: josefine

sv: haha okej;-D



Jodå=)

okej, vare kul?=)

jo, jag ska dit idag, och sen ska jag dit på fredag elr lördag kväll, vi har inte bestämt oss än;-D

2009-07-02 @ 10:55:32
URL: http://jossanli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0