Måndag 6 Juli

Förlåt för dålig uppdatering! Men jag har haft Josef här sen i lördags, så det är därför det inte blivit nått skrivet ;)
Stadsfesten blev vell inte som den var tänkt, dom som skulle med följde inte med av olika anledningar, så det slutade med att jag och Josef fick fara själva. Funkade de också, men hade kanske vart ännu kuligare om fler följde ;)
Blev att åka lite karusell och sen såg vi även på Johan Palm. (Bilder kommer när jag lagt över på datorn)
När vi väl var hemma så gjorde vi inte så mycket, blev att de lite film och sånt. Och samma sak var det igår ;)

Så Josef for hem för nån timme sen, och efter det har jag inte hunnit med så mycket. Har varit ute och fotat lite och varit iväg och handlat med mamma.
Så snart tänkte jag gå och hoppa in i duschen och sen städa mitt rum lite, eftersom att mamma får främmande och sånt.
Hemma kommer jag i alla fall inte att vara i kväll, utan jag ska dra iväg till Louice och sova där i natt :)
Ska bli kul var ett tag sen vi var med varandra, och ännu längre sen vi sov hos varandra så ;) Kameran följer med, så kanske kommer lite bilder sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0