Måndag 20 Juli

Min gårdag blev inte som det var tänkt, jag fick feber, och det gick upp och ner..
Så det blev inget att fara till Johannas stuga, dom hade säkert kul endå :)!
I stället satt jag hemma och gjorde iprincip inget... Eller lite tröst shopping blev det. Så nu är 2 par skor på väg hem till mig.
När jag endå var inne på det där med shopping så fick jag ju min kläder i lördags som jag beställde förra veckan.
Så nytt i garderoben blev en jeansjacka, en tröja, en cardigan och underkläder. Bilder vet jag inte om jag orkar lägga upp.

Egentligen har jag hur mycket bilder jag måste ta itu med, men datorn här hos mamma kan ju ta sig nånstan!
När den känner för det så börjar den prata, och då menar jag verkligenatt den pratar, den säger nått på engelska, men vad har jag ingen aning om! Och sen skärmen är det nått fel på och den är jätte mörk och det går inte att få det... Jag har redan försökt.
Så alla bilderna bild mycket sämre för mig... Jaja nog om det!

Nu tänkte jag gå upp och klinka lite på min elgura, som förövrigt måste lämnas in igen! Det kanske börjar vara dags för en ny?


Kommentarer
Postat av: Louice

shoppa är alltid kul (A)

2009-07-21 @ 14:18:12
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0