Måndag 13 Juli

Hejhopp :)!
Såg att inlägget jag skrev igår blev ganska långt, så grattis till er som lyckades ta er igenom hela ;)!
Bilderna kommer jag inte kunna lägga in idag heller, för jag har sovit bort hela dagen. Blev väckt av pappa klockan 16.00 av att han kom och slet upp dörren och sa ``Men Jennifer ligger du och sover än?! Kom ner nu, middagen är klar.´´
Så jag har inte hunnit med mycket idag inte.

Nu sitter jag i soffan och ser lite på tv med pappa och äter glass och  jordgubbar!
Lite senare så ska jag och resten av familjen sätta sig och se på filmen som vi hyrde, College heter filmen.
Sen ska jag försöka börja med bilderna också som jag inte gjorde igår som det var tänkt. Sen ska jag försöka lära mig ett nytt program också, har försökt flera gånger förr, men jag fattade de inte då heller -.-

Aja hoppas alla har haft en bra dag :)!


Kommentarer
Postat av: Louice

du vågar inte erkänna att jag har haft rätt ;)

2009-07-13 @ 18:54:49
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0