Fredag 31 Juli

Hallåhallå :)!
Har hunnit lugna ner mig efter det förra inlägget. For ut och fiskade med pappa och Anton, och då vart det mycket bättre :)
Blev endel fisk, och jag fick största fisken till och med, så nu bliddas det fisk till middag! Pappa är snart klar så då är det bara att hugga in ;)
Sen på mindre än en timme kommer Josef hit och kommer att stanna här tills på söndag :)!

Och nu har jag inga bilder att lägga in överhuvudtaget, alla mina bilder är borta. Som tur är var det inte så mycket bilder på den här datorn, jag hade inte hunnit lägga in så mycket eftersom det inte var många veckor sen pappa köpte den. Och dom bilderna som har försvunnit nu har jag på mammas dator :) Men det kommer bara blidda gamla bilder jag lagt in förr.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: Så lite så:]

Är det du som gjort den? :)

2009-07-31 @ 19:03:14
URL: http://jennifergidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0