fredag 17 Juli

Hallåhallå :)!
Hann inte med att skriva något inlägg nu på morgon men jag tänkte snabb skriva ett inlägg.
Var ju som sagt på Trästocks idag med Majja och ett tag med Louice också. For in med 12 bussen och mötte upp Majja.
Vädret var vell inte på topp just då, men de vände snabbt igen och det blev sol !
Klockan 13 hade jag och Majja dragit oss för att kolla lite på området, och se om vi hittade någon kulig att prata med, men fan heller.... Inte en kotte.....
Så vi satt och väntade i 1,5 timmar på att Liquid Echoes skulle börja spela ;) När det väl var dax så stod jag och Majjabajja längst fram vid scenen och poppade stenhårt ;)! Inte fullt lika mycket som sist men men ;)
Tog endel bilder också, som kanske kommer sen.

Hann i alla fall med en del idag på den korta tiden jag var där, hann bland annat blidda ner bajsad av en fågel!
Men det är vell inte varje dag man får en frågelbajs på tröjan eller ;)?

Nu ska jag gå ut och kolla på när Åbyn folket spelar kubb!
Slänger in en video som jag hittade på Veras blogg :)

Hur grymt var inte de här ;)?

Kommentarer
Postat av: Vera

SV:

Tack! Du är fin Jennifer!

Saknar dig med! vi som skulle vara med varandra i sommar :( <3



Åååh, att videon var grym!?

2009-07-18 @ 01:45:31
URL: http://veravu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0