FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING!

Rubriken säger vell allt? Har ännu en gång varit dålig på att uppdatera. Anledningen till det är dels för att jag inte har haft nån lust, och sen att datorn har varit helt störd. Har bara velat kasta ut den ur huset, men som tur är har den ornat till sig en aning nu :)

PDOL i fredags var sjukt kul! Bland det roligaste jag varit med om, men bäst av allt var att jag och Majja stod längst fram när Dead By April spelade! Fy fan va grymt det var!

Har vell inte så jätte mycket att skriva egentligen. Har varit i stan med mamma ett tag idag också, blev att slösa endel pengar (A) Blev att köpa ny tv, ny dator, surround system, ute möbler, ny skärm till gamla datorn, datamus och tangentbord (också till den gamla), sing star, buzz och sen lite små saker till datorn och sånt. Dessvärre har vi inte med oss allt hem, utan nästan bara skärmen fick följa med hem ;P

Aja, jag tänkte i alla fall försöka mig på sing star på ett tag, men först tänkte jag lägga in lite bilder från PDOL :)

(Alla bilderna är klickbara)

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

Avslutar inlägget med en av favorit bilderna ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

gud va lyxigt det ser ut:)

2009-08-01 @ 11:47:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0