:@!!!

Nu är det en något jävla super sur Jennifer som sitter här och skriver!!
Har precis kommit till pappa och jag tänkte att jag skulle sätta i gång datorn och kolla på bilderna som jag glömde föra över på usb minnet förra gången jag var här. Det var alltså bilderna från släcktträffen på mammas sida och endel av mina foto bilder. Och när jag loggar in på min sida så har allt nollställt sig! Det har hänt förr, men då har jag haft kvar alla mina bilder, men INTE den här gången! Nu är ALLA dom bilderna borta och jag har INGA kopior!!
FY FAN VAD SUR JAG ÄR!!!! Jag skulle kunna sitta här och rabbla alla fula ord jag kan, men jag vet att pappa läser min blogg, så jag försöker lägga band på mig.....
Ååherregud jag vill bara sätta mig ner och grina! Foto bilderna var vell kanske inte så jätte farligt, dom går att ta nya. Men bilderna från släcktträffen, dom betydde faktiskt något.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Din design var grymt snygg! :)

2009-07-30 @ 23:04:52
URL: http://jennifergidlund.blogg.se/
Postat av: johanna

det skulle inte va kul om alla bilder for bort sådär

2009-08-04 @ 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du :)?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din blogg adress, om du har nån blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0